About Me

My photo
Hi, saya Anas. insta: the_roshad

.:: Whitney Houston :: I learned from the best :: lyrics :: Malay Version ::.

Pernahkah kau terfikir 
Aku akan menerima kau kembali
Menerima kau di dalam hatiku
Sekali lagi ... oh tidak tidak

Ada aku kisah
Ada lagi perassan di sana
Dan kau terfikir untuk kembali semula
Dalam hidupku ... oh

Dan kau rindu pada cintamu
Yang kau buang jauh
Sayang kau sedar terlalu lambat
terlalu lambat

Dan kau hanya tahu menangisinya
Dan caraku mengingati kembali 
Kau hancurkan hidupku 

Dan sayang aku belajar untuk menghancurkan perasaan
Aku belajar dari yang terbaik
Aku belajar dari kau
Sayangku aku belajar dari kau
Aku teringat malam yang dingin
Tangisan yang tak mungkin kering 
Kau hancurkan duniaku
Dengan selamat tinggal

Dan aku berikan jiwaku hanya untuk kau
Kaulah perkara terakhir dalam fikiranku

Dan kau merayu menyatakan kau sudah berubah
Maaf tapi semuanya dah terlambat

Dan yang kau dapat hanyalah malam yang sunyi
Dan tangisan yang mengaburkan mata
Ingatlah yang kau 
Ucapkan selamat tinggal

Aku belajar dari yang terbaik
Aku belajar dari kau

Leave a Reply